perjantai 2. marraskuuta 2012

Miittikuvia kaksin kappalein

Juu, eli kuvia kahdelta Tampere-miitiltä :3 . Ekat kuvat on 22.9 olleelta miitiltä ja toiset nyt 27.10 olleelta.

Eli aloittakaamme luonnollisesti aikaisemmasta ja elämäni ensimmäisestä miitistä. Ette uskokkaan miten hermoilin ennen tätä :D .

Kaikkien nukkejen/niiden omistajien nimiä en tiedä, että joku voi sitten valistaa mua niissä puuttuvissa/väärin olevissa.

22.9
 Matkalla :D (Äiti: *Epic Facepalm*.)
 Yuri koristeella.
 Ameebaporon Viima(?)
Alice-san käsittelee Mikua taustalla :D
Jonkun sortin ryhmis. Alicen Miku, Sebastian ja Charlotte, Ameeban Raven, mun Yuri, ja Korpin Entei ja ? .
Tässä vaiheessa jouduttiin siirtymään Tampere-talolle, koska ääliö vartija hääti meidät Tullintorilta lattialla istumisen takia -.- .
? ja Entei.
Alicen Momo ja Miku.
Tia-chan säätää Yurin kaa :D .
Tulos.
Nyan by Tia-chan :3 .

Ja sitten 27.10. Näitä ei oo kovin paljoo.
Tia-chanin Amai mun käsittelyn jälkeen :D .Toi 25 cm obitsu oli aika jännä :3 .
Yuri <3
Tia-chanin Edward :3 ja Korpin Entei, Gaito ja ? .
Eddiee... <3
Korpin Lupa :3 .
Amai ja Yuri.
Käytiin Tampere-talolla kuvaamassa :3 .

Siinä ne.
Ens viikol on mun synttärit (Jei! Täytän 15 :3 ) ja mulle on tilattu synttärilahjaks nukke <3. Plasticpop on kuitenki niin kökkö, et varastoon tulee täydennystä vasta maanantaina(ko), joten se ei ehi synttäriks :( . E voi mitää. En kerro teille nuken mallia >:D vaan saatte arvata (muutama tietää sen jo, te ette saa arvata/kertoa :D ) .

2 kommenttia:

  1. Ymmärrän Tia-chania, Yurilla on kiva säätää x3

    VastaaPoista
  2. HOHOO Yuri on mun rakkaus... >BD♥ Oikeesti adfghikolpöä'ölkjhgfdfghjkl son yks ihanimmista nukeista mitä tiiän ;__;♥
    Ai kappas, saat Amaista kivempii kuvii ku mie ite 8D Inhoon tota obitsua, murrr. Eddie♥ Haww keksit sille uuen nimen♥ yay.
    Oikeesti voisin ihkuttaa Yuri neitiä vaikka kuinka paljon. Son vaa nii pure love♥

    - Tia

    VastaaPoista