tiistai 24. syyskuuta 2013

Playground

Kuvasin Marikoa kaverini kanssa läheisessä leikkipuistossa (ja vähän sen ympärilläkin). Pitää kyllä palata tuonne uudestaan. Bongasimme nimittäin ihanan kuvauspaikan heti viimeisen kuvan jälkeen, jonka siis piti muutenkin olla viimeinen, mutta kamera päätti pitää siitä huolen ja siitä loppui akku. :D







"Taidekuva" kengistä :D









Behind the Scenes:
Asettelua...

Kaveri (naama sensuroitu :D ) letittää Marikon tukkaa

Tulos:

Asettelua part 2




Sitte pari kaverin luontokuvaa, jotka se otti mun kameralla ryöstettyään sen ku mietin mis kuvaan seuraavaks ja ku asettelin Marikoa :DD

The Sieni! Siitä puuttu palanen ;_;



Tää on kyllä upee :3 kävi tuuri ku osuttii just oikeeseen aikaan paikalle.


Tracon-postaus tulee kyllä, ootan vaan paria kuvaa musta cossi päällä :D mun pikkuserkun (jonka kanssa siis hilluin) kaveri otti ne, joten siis tää pikkuserkku lähettää ne mulle sitte ku saa ne itte :DD Saatte nähä mun pärstän, jos se on jotenki kelvollinen niissä!

Unohin muuten vastata viimepostauksen kommentteihin, mut vastaan nyt:
Eli kiitos Yua Yai :3 kommenttis piristi päivääni!~

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia C-;
    Ihana postaus ihanan rento ja silleen Cx

    VastaaPoista
  2. Kauniita, ihan älyttömän kauniita kuvia älyttömän kauniista nukesta <3 :D Kaverillani on myös Chelsea ja minä ankin pian Naomin :D Aika hauska juttu... :D

    http://welovekaivo.blogspot.fi/
    ♥~Nukkeblogi~♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos~ :3
      Ja haha, hauska sattuma :DD noh, ovathan ne sen verran ihania nukkemalleja ;)

      Poista