perjantai 13. syyskuuta 2013

Fall has Come

Terveppä terve~

Kerkesinpäs kuvailla tänään :3 Koeviikon alkamisen takia tän päivän viimenen tunti muuttu samaks, mitä edellisellä tunnilla oli eli siitä tuli kaksoistunti, ja koska mulla on hyppytunti se toisiks viimenen, mulla poistu vika tunti kokonaan :D Olin onnekas~

Laitoin tytöt kuvausvermeisiin jo keskiviikkona, vai jopa tiistaina :D Aika piti mua kuitenki taas pilkkanaan, joten veny täksi päiväksi. Mutta mutta, lakkaan löpisemästä ja siirryn kuviin:





 










Tekaisimpa vielä pienen shootinkin :3

Laitas päälle~
Ja selaa kuvat rauhallisesti :3
























Sitten vähän huomisesta...

Huomenna on Tracon!
Olen siellä sekä lauantaina että sunnutaina.

Lauantaina cossaan, olen Alice American McGee's Alice -videopelistä. Jos ette tunne hahmoa, googlettakaa pelin nimi :3 huom, en cossaa Alice: Madness Returns Alicea, koska Alice muuttuu hieman näiden pelien välillä, ja olen siis alkuperäinen :3 paitsi ehkä peruukilta :D .
Sunnuntaina olen ihan arkivaatteistta, eli Cybershopin gootihtavassa(?) tummassa mekossa ja maihareissa.

Jos bongaatte mut, tulkaa sanomaan "terve" tai jotain :D tunnistamisesta ei tuskin ole huolta, koska laitan laukkuuni sen saman nimilapun, joka mulla oli Alien-chanin ja Yulian miitissä! Eli siis iso lappu jossa lukee "Stafire" ja on tuo mun profiilikuva :D sitä tuskin voi olla näkemättä :3 . 

Pistän Tracon-postauksen toivottavasti jo maanantaina, koska mulla on rento päivä silloin. Mun kokeet osu nääs perjantaille ja ens 23.9 maanantaille.

Ja ai niin! Yläkuva päivittyi viimeinkin :3 Hope You Like It~


1 kommentti: