sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Sänky tytöilleni ja talvisia kuvia :3

Party Hard!!! Yli 1000 katselukertaa :D . Juhlapostaus tulee sitteen kun on 10 lukijaa! Eli kannattaa mainostaa tätä blogia kaikille >:3 No ei xD .

Tällä kertaa en ostanut mitään, vaan tein itse! Olkaa ylpeitä, mä askartelin xD . Jotain, mitä en melkeen koskaan tee, koska olen siinä yksinkertaisesti vaan niin huono :D .

Tällainen siitä sängystä sitten tuli:

Mulla ei oo tyynyjä :c ainakaan vielä. Peitto on mummin tekemä.


Sänky on siis tehy muropaketista kyllä, Cheeriosit on hyviä :D . Päälle liimasin ja teippasin mustaa paperia, ja jalat on vessapaperihylsystä :3 .
Tästä tuli ihan kiva :3 .  Oon tyytyväinen lopputulokseen, paitsi että liima teki paperista kurttusen :c .

Sitte näihin talvisiin kuviin :3 .
Näitä ei oo paljoo, koska en keksiny missä kuvata, ja ulkona oli ihan h*lvetin kylmä (-15 astetta) eikä mulla ollu hanskoja :D .




 Ja vikana suosikkini <3

Lunta tuli koko perjantain ja lauantainaki vielä, ja nyt sitä on joku 20 senttiä :3 . En keksi enempää pölötettävää, ens viikolla laitetaan varmaan (teko)kuusi, otan siitä sitten kuvia ainaki :3 .

Kommentteja? :3

2 kommenttia:

  1. No oliks Yurilla & Marikolla kylmä, ku niilläkään ei ollut hanskoja? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luultavasti :D Marikolla varmaan ainakin, raukka kun oli puettu hameeseen xD .

      Poista