keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Kolme pinkkiä silmää

Ostin lauantaina toisen lisäpakkauksen Create-a-Monsteriin. Tämän kolme silmää omaava hirviön löysin Nokian Cittarista. Siellä oli myös Monster High Ghouls Rule! (Monsterit Määrää!) -leffa, mutta arvatkaa kolmesti sainko sen? No, joululahjaks varmaan, tosin oon kattonu sen jo kerran YouTubesta :D .

Mutta kuviin :3 harmi ettei mulla oo muita sinisiä osia, ton ruumiinosat riitelee nyt aika pahasti.





Ihanat kengät :3 .

Kun näin tän lisäpakkauksen ekan kerran, en tykänny ollenkaan, mutta ny tää on mun mielestä jo ihan nätti :3 . Mielipiteet muuttuu :D .

Haluaisin tälle monsterille oman hahmon, mutta ruumiinosat ei oikeen riitä. Eli joko hylkään tälle hahmolle tehdyt suunnitelmat, tai sitten kaikki Createt ei esiinny samoissa KT:ssä :D .

Yuria ja Marikoa mun on pitäny kuvata jo koko viikonloppu ja alkuviikko, mutten oo saanu aikaseks :c . Olen ollut laiska, ja mieliala on muutenkin ollut tosi matalalla. Joten yritän saada jotain aikaseks tällä viikolla, mutten vanno mitään.

Kommentteja Pyytäisin :3 .

1 kommentti:

  1. Siun pitää ostaa se lisäpaketti jossa tulee sinisetkin osat! ^^ tosin ne on hieman tummempia..
    Itselläni on söpösti luurankoneiti vaaleanpunaisessa kropassa 8'D

    Tää monsteri on kyllä aika jännän näköinen.. Hyvällä tavalla. Onko mitään tietoo mikä monsteri tää on, tai että mitkä noi pilkut noissa käsissä on, kiinnostais tietää :3

    Seuraavaks ostat kyllä ampparineidin, haluun nähdä sen omistajakuvissa 8D!

    - Tia

    VastaaPoista