tiistai 8. heinäkuuta 2014

Nori 1 v.

Norin vuosipäivä oli tosiaan jo tuossa 27.6, mutta tämän kertainen myöhästyminen ei ollut mun syytäni! :D Mummi oli meillä sen viikonlopun, ja sen jälkeen olen ollut ulkona lähes koko päivän, kunnes olikin jo sitten 1.7 ja lähdin viikoksi Saksaan. (Matka, josta mulle kerrottiin viikkoa ennen lähtöä... palasin eilen siis kotiin tai no oli se jo tämän päivän puolella)

Mutta mutta, asiaan,

klassinen aikajana:





Saapuminen


Ensi-ilmaantuminen




Obitsu tuli kehiin





Talvi & joulu

Ensimmäinen miitti

Tällä hetkellä

Nori ei ole muuttunut juuri yhtään... :D

Next up, shootti:











 




Tähän väliin muuten ilmoitus siitä, että olen menossa huomenna Sweet Errorin Tampereen nukkemiittiin. :3 Että jos olette tulossa sinne myös, niin tapaatte mut sitten siellä!

Ja loppuun vielä kuvatarina,
Tämähän on aivan väärin


Yuri: Ja tuo sitten sokeriakin!
Nori: Joo joo!

Nori: Äh, ihan niinkuin ei olisi ollut muutakin puuhaa kuin ravata kaupassa...

~~~~~~

Nori: Rasittavat orjapiiskurit... kävisivät itse kaupassa... mulla olisi parempaakin tekemistä...

Nori: Mitä kaikkea mun piti sieltä edes tuoda...? 
???: Mit- äh.. E-ei, ah.. Ei tämä-


Nori: Kuka se oli?


???: Agh, mitä- Äh... Tämähän on aivan väärin!

Nori: Mitä hän tekee...?
???: Aieah! Tä- tämä... Eeeh!

Nori: Onkohan hän ihan kunnossa... Pitäisi varmaan auttaa tai jotain...

Nori: *Tarttuu olkapäähän* Öh, anteeksi, mutta oletko-
???: *Säpsähtää*

???: Oh?!
Nori: Ah, en halunnut säikäyttää-
???: Ei se- kun-

???: Osaatko kertoa minulle missä olen?









4 kommenttia:

  1. Oiih, onnea Norille :3
    Ihana kuvatarina, ja sun nuket on ihania c:

    VastaaPoista
  2. Paljon onnea vaan Norille :'3
    Hihihi tämä sinun Lunatic Queenisi on kyllä maailman ihanin tapaus ;u; <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän Norin puolesta. :D
      Ja ah, kiitos paljon :3 onhan se ihan söppänä :>

      Poista