sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Joulukalenteri: 1. Luukku

Kaksi postausta peräkkäisinä päivinä?! :oo Mitä tämä on?!?!

No tämä on joulukalenteri :D Päivänvaloa ja koulukiireitä uhmaten aloitin nyt tällaisen projektin, ehkä tämä antaisi hieman potkua tähän bloggaamiseen. Yritän kiltisti pysyä aikataulussa, mutta joskus voi käydä niin että joku luukku siirtyy seuraavalle päivälle, ja joskus hieman useammin niin että luukussa on vain yksi kuva :D Antakaa armoa niillä kerroilla, koska mun koulu on yhä 40 km päässä mun kodista.



Yuri: Zzzzz... Zzzzz...
?: Yurii...

? : Yuriiiih
Yuri: Nhhhhn...

?: Yuriii'iih!
Yuri: Mmmhmhm
?: Yuri!

Yuri: Argh mitäh?!

Mariko: Ulkona on satanut lunta.

Yuri: Ahaa... Niin oli viimevuonnakin.

Yuri: Joten hyvää yötä!
Mariko: Hei, ei!

Nori: Äh, mitä se metelöitte?
Mariko: Oih, Nori. Ulkona on satanut lunta!

Nori: Oh, oikeasti?!

Mariko: Noniin, katso nyt, Norikin on innoissaan! Mennään ulos!
Yuri: *Huoh* Okei...
Mariko: Jee!

~ Pikaisen vaatteidenvahdon jälkeen ~


Mariko: Yuri, tuu jo!
Yuri: Joo joo...

Yuri: En vaan löydä mun pipoa.
Mariko: Se on siellä mihin oot sen jättänyt.
Yuri: Eikä ollut, se...

Nori: Noniin, oon valmis. ^^

Yuri: Mun pipo!

Yuri: Miks sulla on mun pipo?
Nori: Nokun...
Yuri: Eikö sulla oo muka omaa mukana?

Nori: No on...
Yuri: No hae se sitten!
Nori: Mutkun...

 Nori: No okei...

 
Nori: -.-

Yuri & Mariko: Pfft

Nori: Älkää. Sanoko. Mitään.



Tällä tarinalla oli traaginen loppu:




Me... ei päästäkään ulos.

Ulkona rupesikin pyryttämään ja tuulemaan ihan kunnolla, ja lumikin oli ihan märkää (lämpötila oli + 2 ) ;_; Ehkäpä sitten joskus toiste. Nyt kerkeän ainakin metsästämään Norille parempaa takkia, ja ehkäpä tekemään hanskatkin noille :D ja paremmat pöksyt Yurille...

6 kommenttia: